وام مسکن پرند

وام خرید مسکن پرند

امروزه با وجود شرایط اقتصادی حاکم در جامعه و همچنین نرخ بالای تورم، خرید بسیاری از اشیا و همچنین املاک برای بسیاری از افراد بسیار سخت و زمان بر است. به طوریکه خرید خانه برای قشر متوسط و ضعیف جامعه تبدیل به یک رویا شده است. این شرایط در شهرهای بزرگ مثل استان تهران بسیار حادتر از سایر شهرستان ها است. چرا که نرخ خرید و فروش خانه ها در هر منطقه از تهران دارای قیمتی نجومی و سرسام آور است. در این شرایط که خرید خانه در تهران به سختی قابل انجام و حتی غیر ممکن است؛ دولت و بانک ها با ارائه ی تهسیلات به مردم این شرایط را تا حدودی آسان کرده اند. اگر به دنبال خرید خانه هستید، ما چند راه حل برای خانه دار شدن شما سراغ داریم. حتما نام شهر جدید پرند به گوشتان خورده است. شهر پرند یکی از پروژه های موفق شهرسازی در ایران است.
به طوریکه دولت و همچنین شرکت های خصوصی بسیاری در این شهر در حال ساخت و ساز آپارتمان های بسیار با خاصیت جمعیت پذیری بالا هستند. قیمت مسکن در این شهر بسیار پایین تر از شهرهای اطراف بوده و کیس های مناسبی برای سرمایه گذاری و همچنین خانه دار شدن هستند. شاید با خود فکر کنید که حتی بودجه ی خرید خانه در شهر پرند را ندارید! در این صورت باید شما را با وام مسکن پرند آشنا کنیم. این وام از تهسیلاتی است که توسط بانک ها برای خرید ملک در پرند ارائه می شوند. خاطرنشان است که کلیه مسکن مهر ها از مبلغ ۲۰ میلیون تا ۷۰ میلیون وام دارند این مقاله مرتبط با ملک هایی میباشد که سند تک برگ دارد.

وام خرید مسکن پرند

مبلغ وام مسکن پرند به چه میزان است؟

مسئله ی خرید و تهیه مسکن یکی از اساسی ترین نیازهای هر خانوار است. بنابراین همیشه افراد بسیاری برای خرید خانه در تکاپو هستند. امروزه این تکاپو خانواده ها را به چالش های بسیاری دچار کرده است. حال برخی از این چالش ها سد راه شده و برخی از آن ها راه را برای شما باز می کنند. یکی از بهترین مورای که می توان با آن اشاره کرد وام مسکن است. دولت و بانک ها در سال های ابتدایی شروع شهرسازی پرند و اجرای مسکن مهر در این شهر، تسهیلات و وام هایی را برای خرید خانه در نظر گرفتند. مبلغ این وام در ابتدا با ۲۵ میلیون تومان شروع شده و پس از آن با ادامه ی روند شهرسازی و به طول انجامیدن آن به مبلغ های بالاتر ۳۵ میلیون و ۴۰ میلیون افزایش یافت. امروزه با توجه به نرخ بالای تورم مبلغ این تهسیلات افزایش یافته است.
امروزه بانک ها تهسیلاتی به میزان ۴۵۰ میلیون تومان وام مسکن پرند را برای مستاجران در نظر گرفته اند. این وام برای افرادی که دارای درآمد متوسط و همچنین پایینی هستند تا حدود ۵۰ درصد و حداکثر ۶۰ درصد ارزش واحد خریداری شده می باشد. به عبارت دیگر، این وام مسکن می تواند ۵۰ درصد ارزش ملکی که قصد خرید آن را دارید تامین کرده و ۵۰ درصد دیگر بصورت آورده ی نقدی توسط خود شما پرداخت می شود. این وام با سود ۱۸ درصد به متقاضیان خرید ملک در پرند ارائه می شود. مدت باز پرداخت این وام تا ۲۴۰ ماه پس از گرفتن وام است. با تمامی این شرایط اگر قصد خرید ملک در پرند را دارید، با طی مراحلی که وجود دارند به این وام دست می یابند.

وام خرید مسکن پرند

چگونه برای گرفتن وام مسکن پرند اقدام کنیم؟

اگر برای خرید مسکن در شهر پرند، متقاضی وام مسکن پرند هستید؛ پس از طی برخی از مراحل لازم به این وام دست می یابید. اما پیش از آن باید بدانید که گرفتن هر نوع تهسیلات و وامی، یک هفت خوان رستم دارد. اما به این فکر کنید که با قبول تمام این سختی و ورق بازی ها می توانید صاحب یک خانه در شهر جدید پرند شوید. در ادامه مراحل گرفتن وام مسکن برای خرید خانه در این شهر موفق را برای شما شرح می دهیم:
• در ابتدا برای گرفتن وام مسکن باید یک مبایعه نامه مربوط به ملکی که قصد خرید آن را دارید به صورت قانونی و نزد عوامل و مراکز معتبر تنظیم کنید. سپس مبایعه نامه را به بانک برای گرفتن وام تحویل دهید. وام مسکن به صورت چک به درخواست دهنده وام ارائه می شود. بنابراین در هنگام پر کردن چک و درج مشخصات فروشنه دقت لازم را به خرج دهید.
• پس از آنکه خانه را خریداری کرده و مبایعه نامه را تنظیم کرید باید مدارک مسکن را از فروشنده درخواست کنید. این مدارک شامل پروانه ساخت مسکن، پایان کار مسکن و بنچاق و غیره می شود. سپس وارد سایت بانک مسکن شده و در بخش درخواست تهسیلات، مدارک مربوطه را اسکن کنید. ( توجه: اگر در انجام کارهایی از این خصوص مهارت ندارید بهتر است این کار را به افراد ماهر و یا کافی نت ها و مراکز معتبر بسپارید.)
• پس از انجام این مراحل، باید به صورت حضوری به نزدیک ترین شعب بانک مسکن برای پیگیری درخواست خود و گرفتن تسهیلات وام مسکن پرند مراجعه کنید. هنگام مراجعه به بانک کارت شناسایی و سایر مدارک را همراه خود داشته باشید.
• دریافت وام توسط درخواست دهنده از زمان ثبت درخواست از یک تا چند ماه طول می کشد.
اگر قصد خرید ملک با وام مسکن پرند را دارید، بهتر است از همین الان به فکر باشید. چرا که افراد بسیاری هستند که به دنبال این تهسیلات و هر چه زودتر برای گرفتن آن اقدام کنید، سریع تر صاحب خانه می شوید.

وام خرید مسکن پرند

سقف وام مسکن پرند

اگر باز هم مبلغ ۴۵۰ میلیون وام مسکن پرند برای خرید ملک مورد نظر شما کافی نیست و یا در دسته بندی دهک های اول تا سوم جامعه قرار می گیرید؛ باز هم راهی دیگر برای خانه دار شدن شما وجود دارد. معاون وزیر راه کشور برای ارائه خدمات و تسهیلات مسکن یک سقف بلند تعیین کرده است. این سقف تا ۸۵۰ میلیون تهسیلات را برای قشر متوسط و ضعیف جامعه در نظر گرفته است. به طوری که می توان گفت سقف این تسهیلات نا حدود ۸۰ تا ۸۵ درصد ارزش سهام املاک در مسکن مهر پرند را در بر می گیرد. بنابراین تنها حدود ۲۰ درصد ارزش این سهام به صورت آورده ی نقدی از سمت خریداران لازم بوده و باقی مبلغ را وام مسکن پوشش می دهد.

آی پرند بزرگترین املاک پرند در شهر بزرگ پرند می باشد.

بانک مشاغل پرند یکی از قویترین آگهی پرند در شهر بزرگ پرند می باشد.

۴.۹/۵ - (۳۰ امتیاز)


بروز رسانی در 1402/07/11

تماس با ما