مسیر شهرک به آزادی

افتتاح مسیر شهرک به آزادی

افتتاح مسیر شهرک به آزادی امروزه در بسیاری از بحث ها، شهر جدید پرند جای دارد. چرا که این شهر بر خلاف باور عموم با پیشرفت خوبی در پروسه ی شهرسازی همراه بوده. به طوری که بسیاری از باور ها و عقیده ی عموم را مبتنی بر عدم جمعیت پذیری شهرهای جدید و همچنین عدم موفقیت پروژه های ساختمان سازی را باطل ساخته است. چرا که بر خلاف تصورات، از زمان شروع این پروژه، تقریبا بسیاری از ارگان های دولتی برای خدمت به شهروندان پرند، امکانات رفاهی، و همچنین امکانات برای دسترسی های بین و خارج شهری تا حدود بسیار بالایی انجام شده اند. اما یکی از مهم ترین عواملی که بسیاری از مردم از جمله سرمایه گذاران در شهر پرند به آن نیاز دارند، مسئله ی دسترسی و تردد می باشد. در راستای نیاز مردم به ویژه شهروندان پرند مسئولین تصمیم بهافتتاح مسیر شهرک به آزادی گرفتند. بنابراین می توان گفت این دغدغه رفع شده و مسیرهای دسترسی از شهر پرند به شهرک صنعتی آسانتر شده است.

افتتاح مسیر شهرک به آزادی

گشایش جاده ای به وسیله ی افتتاح مسیر شهرک به آزادی

در پی جمعیت پذیر روز افزون شهر پرند، رفت و آمد و تردد به این شهر هر روزه در حال افزایش است. با این حال، مسیرهای رفت و آمد به پرند و همچنین به شهرک صنعتی دچار ترافیکی شدید بوده است. چرا که بسیاری از ساکنین شهر پرند در شهرک صنعتی و یا شهرهای بزرگ اطراف (تهران و کرج) هر روزه در حال رفت و آمد هستند. رفت و آمد ساکنین شاغل کرج و همچنین دیگر شهروندان باعث ایجاد ترافیکی سرسام آور در جاده های بین پرند و شهرک صنعتی شده بود. به طوری که باعث کلافگی شهروندان شده بود.
از آنجا که پیش بینی ها برای سر ریز شدن جمعیت به این شهر، جمعیت پایینی را تخمین می زد و از طرفی پروژه شهرسازی جدید در ابتدای روندکار خود است؛ راه و مسیرهای رفت و آمد تا به امروز توسعه ی چندانی نیافته بودند. حال با توجه به اطلاعات موجود، شهردار شهر پرند خبر از گشایش مسیر و جاده های پرند به وسیله ی افتتاح را داده است. به وسیله ی افتتاح این مسیر جدید، دیگر شاهد ترافیک های سنگین و سرسام آور در جاده های بین پرن و همچنین شهرک صنعتی نخواهیم داشت. چرا که نیمی از بار این ترافیک به مسیر دسترسی جدید هدایت خواهد شد. از این رو، دیگر شاهد ترافیک و هجوم ماشین ها در جاده قدیم ساوه نخواهیم بود.
از این رو می توان گفت این خبر یکی از بهترین خبرهایی است که می توان برای ساکنین شهر پرند، سرمایه گذاران، کسانی که قصد خرید ملک در پرند را دارند و همچنین شاغلینی که در شهرک صنعتی مشغول هستند؛ اتفاق بیوفتد. چرا که با افزایش مسیرهای دسترسی، می توان بیش از پیش به سرمایه گذاری در پرند امید داشت. علاوه بر این، افتتاح مسیرهای دسترسی می تواند برای ساکنین راحتی و آسایش بیشتری فراهم کند.

افتتاح مسیر شهرک به آزادی

اطلاعات مسیر دسترسی شهرک صنعتی به میدان آزادی پرند

با توجه به بیانه هایی که از سمت شهردار شهر جدید پرند منتشر شده است؛ این مسیر به تازگی کلنگ افتتاحیه را خورده و در حال اجرا و ساخت است. طی این بیانه ها، بارهای ترافیکی که در جاده قدیم ساوه و شهرک صنعتی به سمت شهر پرند وجود دارد کاسته شده و به سمت مسیر جدید هدایت می شود. این مسیر دارای ۱۵۰۰ متر طول به صورت رفت و برگشتی از شهرک صنعتی به میدان آزادی و از میدان آزادی پرند به شهرک
صنعتی می باشد. این مسیر برای افراد ساکن شهر پرند که در شهرک صنعتی مشغول به کار هستند یکی از عالی ترین مسیرهای رفت و آمد خواهد بود. این پروژه کارآمد در روز ۹ آبان سال ۱۴۰۱ افتتاح شده و در حال پیشرفت خواهد بود. شهردار شهر پرند بر این اطلاعات افزوده که تمامی مسئولین در تلاشند که در کمترین زمان ممکن این مسیر در دسترس قرار گرفته و در رفت و آمدهای شهروندان سرعت ببخشد.
به وسیله ی ، گشایشی انجام شد که می توان آینده ای پر جمعیت را برای شهر پرند پیش بینی کرد. در پی این گشایش بسیاری دیگر از پروژه های عمرانی رقم خورده و یا اینکه در حال برنامه ریزی برای تاسیس هستند. بسیاری از این پروژه ها دولتی بوده و برای رفاه حال ساکنین انجام می شوند. در کنار پروژه های عمرانی دولتی مثل مسیرهای تردد، ارگان های دولتی و مراکز خدمات درمانی و رفاهی، پروژه های ساخت و سازی به صورت خصوصی در حال انجام هستند. با این حال می توان گفت، شهر پرند از بسیاری جهات دارای موفقیتی چشمگیر است. به طوری که هر روزه شاهد خبرهای مهم درباره ی افتتاح یا تصویب این پروژه ها خواهیم بود.

افتتاح مسیر دسترسی شهرک صنعتی به میدان آزادی پرند

افزایش جمعیت پذیری شهر پرند

بسیاری از افراد به فکر سرمایه گذاری های خود در شهر پرند بوده و بسیاری از افراد نیز به فکر ساکن شدن در این شهر هستند. چرا که با توجه به پروژه هایی که رقم خورد و نیز پروژه هایی که در حال احداث هستند؛ موفقیت این شهر واقعا چشمگیر است. اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که به دنبال سرمایه گذاری در شهر پرند و یا جزو آن کسانی هستید که به دنبال خانه دار شدن هستید؛ ما در ادامه به برخی از مزایای سرمایه گذاری و یا ساکن شدن در پرند پرداخته تا بتوانیم به شما کمک کنیم:
• جمعیت پذیری بالای پرند به وسیله ی احداث مسکن های مهر ملی و آپارتمان های خصوصی در فازهای مختلف شهر پرند
• احداث مراکز درمانی، مراکز تفریحی، مساجد، مدارس و درمانگاه ها
• احداث اداره های پست پرند
• احداث مسیرهای دسترسی
• آب و هوای مناسب و مطلوب شهر پرند به خصوص در فاز ۶ این منطقه
• دسترسی از شهر پرند به شهرهای اطراف ( شهرک صنعتی، تهران و استان البرز)

آی پرند بزرگترین املاک پرند در شهر بزرگ پرند می باشد.

بانک مشاغل پرند یکی از قویترین آگهی پرند در شهر بزرگ پرند می باشد.

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)


بروز رسانی در 1402/07/11

تماس با ما