مسکن مهر پرند

مسکن مهر پرند

یکی از بحث های داغ این روزها در بازار مسکن، بحث های حواشی شهرسازی در پرند است. اگر بخواهیم یکی از موفق ترین پروژه های شهرسازی را نام ببریم، می توان به پروژه های شهر پرند اشاره کرد. موقعیت جغرافیایی مناسب، انجام پروژه های موفق، امکانات و دسترسی های موجود و سرمایه گذاری های بزرگ در این شهر جدید باعث شده آینده ایی روشن را پیش بینی کرد. یکی از بزرگترین پروژه هایی که در این شهر رقم خورد، پروژه ی احداث مسکن های ملی است. بسیاری از واحدهایی که طی پروژه مسکن مهر پرند تولید شد به متقاضیان و صاحبان آنها تحویل داده شد. با این حال، بسیاری از واحدها نیز در مراحل پایانی ساخت و ساز هستند. به طوریکه، مدیر عامل شرکت عمران پرند طی خبر رسانی های جدید به تحویل ۱۵۰۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان اشاره کرد.
به علاوه، در کنار مسکن های ملی پروژه های ساختمان سازی خصوصی نیز در این شهر مشغول به ساختمان سازی هستند. در ادامه با مسکن های مهر در فاز ۴ تا ۶ پرند، سندهای قابل استعلام از شرکت های عمران شهر پرند، خرید و فروش، رهن و اجاره در مسکن های ملی اشاره خواهیم کرد.

مسکن مهر پرند

ارائه خدمات به متقاضیان مسکن مهر پرند

با توجه به شرایط عالی و آینده ی روشن شهرسازی در شهر پرند، بسیاری از افراد به دنبال خرید ملک در این شهر هستند. تعداد این افراد و کسانی که متقاضی مسکن مهر پرند هستند، هر روزه رو به افزایش است. در پی این تقاضا عوامل بسیاری آماده ارائه خدمات به این افراد هستند. با این حال سرعت پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های بسیاری که وجود دارد؛ بسیار مهم است. بنابراین مشاورین املاک بسیاری در خصوص ارائه پاسخگویی به افراد متقاضی وجود دارند. در این بین، باید توجه داشت که افراد سودجوی بسیاری وجود دارند که به دنبال سودجویی خود هستند. بنابراین؛ اگر قصد خرید ملک از بین واحدهای مسکن مهر را دارید حتما به مراکز و افراد معتبر مراجعه کرده و به هر فردی که ادعای مالکیت و یا امتیاز را دارد اعتماد نکنید.
پیش از خرید و فروش، اجار و رهن و یا هر نوع معامله ی دیگری در خصوص املاک و مسکن حتما موارد قانونی و اسناد را مورد بررسی قرار داده و سپس به انجام معامله بپردازید.

مسکن مهر پرند

سرمایه گذاری در فاز ۴ تا ۶ مسکن مهر پرند

یکی از مواردی که برای سرمایه گذاران و حتی افرادی که خواهان سکونت در پرند هستند؛ موقعیت مکانی، دسترسی آسان برای رفت و آمد و آب و هوای سالم می باشد. شاید شما هم جزو دسته افرادی هستید که به دنبال خرید ملک در مسکن مهر پرند برای استقرار و یا سرمایه گذاری در پرند هستید، و از طرفی نیز موقعیت مکانی ملک برای شما مهم است. بنابراین ما به شما فاز ۴ تا ۶ شهر پرند را پیشنهاد می کنیم. بسیاری از افراد خرید ملک در این فاز ها را صرفا برای سرمایه گذاری می خواهند؛ چرا که در فاز ۶ پرند پروژه های مسکن سازی موفقی همچون پروژه غدیر، پروژه آسمان یا کوزوی ترکیه و پروژه های بزرگ و جدید دیگری در حال اجرا هستند. با این حال، خرید ملک از جهات بسیاری برای سکونت نیز مناسب می باشد. در زیر به برخی از مزایای خرید ملک در فاز ۴ تا ۶ این شهر اشاره می کنیم:
• آب و هوای مناسب و پاک ( این گزینه برای افرادی که خواهان سکونت در این منطقه هستند بسیار مهم می باشد. شهر پرند با وجود نزدیکی به شهرهای صنعتی، از آب و هوای مناسبی برخوردار است.)
• وجود پروژه های موفق و بزرگ ( پیش تر نیز اشاره کردیم که پروژه های بزرگ غدیر، کوزو، پروژه چند هکتاری شهر پرند در فاز ۴ تا ۶ شهر پرند وجود دارند. این مسئله باعث امید به سرمایه گذاری موفق در این مناطق می شود.)
• دسترسی عالی به بزرگراه غدیر( دسترسی و موقعیت مکانی از مهم ترین مسائل مربوط به خرید ملک و سرمایه گذاری در یک منطقه است. فاز ۶ شهر پرند، به بزرگراه غدیر نزدیک بوده و دارای دسترسی عالی برای رفت و آمد است.)

مسکن مهر پرند

خرید و فروش مسکن مهر پرند با سندهای پنج برگی قابل استعلام

یکی از مواردی که هنگام خرید و فروش مسکن مهر پرند و هر نوع ملکی در هر منطقه ایی باید به آن توجه بسیاری داشت؛ انتقال مالکیت املاک و همچنین مطمئن شدن از صحت و اعتبار اسناد می باشد. بنابراین باید از اعتبار اسناد کاملا مطمئن بود و همچنین پیش از هر معامله ای، صحت اسناد را چک کنید. یکی از مسائلی که باید در مورد سند مسکن مهرهای پرند بدانید، ظهر و تعداد برگه های اسناد می باشد. سندهای این مسکن های ملی با اسنداد ملک های شخصی تفاوت هایی دارد که باید نسبت به آن آگاه باشید:
• سندهای این مسکن مهرها، دارای شش برگه ی آچار هستند و به سندهای ۵ برگی معروف هستند. در حالیکه اسناد املاک شخصی تنها دارای یک برگه هستند.
• طی پروسه ی انتقال املاک، سندهای مربوطه باید در سامانه های عمرانی ثبت و تایید شده باشند.
• این اسناد در سامانه های رسمی ثبت شده، و به وسیله ی وکالت های فروش انتقال مالکیت می یابند.
• این اسناد در ابتدا به صورت وکالتی به خریدار واگذار می شوند و سپس خریدار برای تعویض ضامن به بانک مراجعه می کند.

مسکن مهر پرند

رهن و اجاره مسکن مهر پرند

با تکرار مسئله ی سرمایه گذاری به وسیله ی خرید و فروش مسکن در پرند، افراد بسیاری دچار این اشتباه می شوند که این املاک تنها برای خرید و فروش و سرمایه گذاری هستند. اما باید به شما بگویم که صاحبان بسیاری از ملک های مسکن مهر پرند با رهن و اجاره این املاک امکان سکونت برای افرادی که توان مال پایینی را دارا هستند فراهم کرده اند. اگر خواهان رهن و اجاره یکی از واحدهای مسکن مهر برای سکونت هستید، می توانید به طور مستقیم با مالکان وصاحبان این املاک ارتباط گرفته و معامله را انجام دهید. از طرفی افراد بسیاری املاک خود را برای رهن و اجاره به مشاورین املاک معرفی کرده اند. بنابراین؛ می توانید برای داشتن یک معامله امن و مطمئن به مشاورین املاک این مناطق مراجعه کنید.

آی پرند بزرگترین املاک پرند در شهر بزرگ پرند می باشد.

۵/۵ - (۲۸ امتیاز)


بروز رسانی در 1402/05/15

تماس با ما