سرزمین ایرانیان پرند

سرزمین ایرانیان پرند

سرزمین ایرانیان

در اطراف تهران، شهر تازه تا سیسی به نام پرند وجود  دارد. این شهر ۱۷ هزار هکتار مساحت دارد و به چند فاز مختلف تقسیم‌بندی شده است. در چند سال اخیر از این شهر استقبال بی‌نظیری شده است و جمعیت این شهر تا حد چشمگیری افزایش‌یافته است. در شهر پرند، شهرکی به‌منظور تفریح، اقامت، تجارت و ورزش پایه‌گذاری شده است. این شهرک به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که سبک ایده‌الی برای زندگی به وجود بیاورد. در این مقاله قصد داریم که درباره سرزمین ایرانیان یا سرزمین لند شهر پرند صحبت کنیم.

آی پرند بزرگترین املاک پرند در شهر بزرگ پرند می باشد.

معرفی سرزمین ایرانیان

آیلند، واقع در شهر پرند سرزمین ایرانیان است و درواقع آیلند یک شهرک تفریحی، اقامتی، ورزشی و تجاری است. سرزمین ایرانیان توسط شرکتی به نام توسعه سیاحان پایه‌گذاری شده است. در سرزمین لند کاربری‌هایی همچون مجموعه تفریحی، مجموعه ورزشی، مراکز گردشگری، مراکز خرید، تفرجگاه زیبا و… در نظر گرفته‌شده است.  جالب است بدانید این سرزمین در پرند، موفق به دریافت عنوان بزرگ‌ترین و اولین و مجموعه چند کاربری شده است.

ماموریت سرزمین ایرانیان در شهر پرند

این سرزمین به‌منظور ارائه خدمات باکیفیت و استاندارد به وجود آمده است و علاوه بر این سرزمین لند سبک نوین و تجربه منحصربه‌فرد را به ایرانیان نوید خواهد داد.
مشخصات سرزمین لند در شهر پرند
این شهر مقصد بسیار خوبی برای ورزش، کار، آموزش، زندگی و تفریح است و می‌توان این شهر یک زندگی ایده‌ال داشت. سرزمین لند همان‌طور که گفتیم بزرگ‌ترین مجموعه‌ تفریحی، تجاری، ورزشی در کشور ایران است و دارای عناوین زیر می‌باشد:
⦁ بهترین منطقه گردشگری بین‌المللی
⦁ بهترین شهرک گردشگری
⦁ منطقه ویژه اقتصادی
سرزمین لند واقع در شهر پرند دارای وسعت ۱۴۰۰ هکتار است و در موقعیت جغرافیایی ۳۵ کیلومتری جنوب غربی تهران، اتوبان تهران ساوه، ۷ کیلومتر پس از فرودگاه امام قرار دارد. بیشتر از ۳۰ هزار نفر در این سرزمین مشغول به کار هستند.
پروژه‌های زیر بنایی که شامل احداث راه‌های ارتباطی، توزیع برق، آب و گاز می‌شود بر  عهده شرکت توسعه سیاحان است و این شرکت با احداث این زیر سازها شرایطی را فراهم می‌کند تا سرمایه‌گذاران دیگر نیز وارد این سرزمین شوند و در پروژه‌های تجاری یا اقامتی و تفریحی سرمایه‌گذاری کنند. از شاخص‌های سرزمین لند می‌توان به‌واقع بودن آن در یک منطقه بسیار خوب اقتصادی اشاره کرد. این سرزمین ازنظر امکانات و خدمات در کشور و منطقه بی‌نظیری قرار دارد و همین امر می‌تواند یک مزیت رقابتی محسوب شود.
بنیان‌گذاران این سرزمین برای اینکه فرهنگ ورزش خودرویی را توسعه دهند، در سال ۱۳۷۸ پروژه کارتینگ  آزادی را شروع کردند و در سال ۱۳۸۰ این پروژه به بهره‌برداری رسید. استقبال بی‌نظیر جوانان از این پروژه و همین‌طور نیاز جامعه سبب شد تفکر ایجاد اولین مجموعه در این شهر شکل بگیرد. پس از تلاش‌های بی‌وقفه تیم اجرایی، پیست بین‌المللی کارتینگ در شهر پرند نیز تأسیس و در سال ۱۳۹۰ به مرحله بهره‌برداری رسید.

ویژگی‌های سرزمین لند در شهر پرند

ویژگی‌های این سرزمین عبارت‌اند از:
⦁ ۱۴۰۰ هکتار وسعت که از هوای پاک، قابلیت توسعه برخوردار است.
⦁ بزرگ‌ترین قطب گردشگری
⦁ دارای طرح جامع
⦁ وجود مشاوران مجرب در مراحل مختلف
⦁ دارای مزایای قانونی در مناطق اقتصادی
⦁ دارای مزایای قانونی در مناطق گردشگری
⦁ جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
⦁ امنیت سرمایه‌گذاری
⦁ رعایت استانداردهای بین‌المللی
⦁ وجود ۶ دهکده اقامتی
هزینه‌های انجام‌شده برای سرزمین لند در شهر پرند
در این قسمت فهرستی از هزینه‌های سرزمین لند جمع‌آوری کرده‌ایم. برخی از هزینه‌های صرف شده در این سرزمین عبارت‌اند از:
⦁ طراحی احداث پیست سوپر کارت
⦁ اجرای خطوط انتقال آب چاه
⦁ خرید ۶.۵ مگاوات برق
⦁ خرید ۱.۵ مگاوات برق در چهار نقطه
⦁ اجرای قسمتی از روشنایی معابر
⦁ احداث یک دستگاه پست پاساژ
⦁ احداث راه‌های داخلی
⦁ حفر چاه آب
⦁ احداث شبکه آب‌رسانی
⦁ عملیات اجرایی باشگاه گلف
⦁ عملیات سوله ماشین‌آلات گلف
⦁ احداث خط انتقال ۶.۵ مگاوات برق
⦁ اجرای شبکه آب بهداشتی
⦁ اجرای معابر جزایر میانی
⦁ اجرای شبکه فضای سبز
⦁ احداث مخزن برای ذخیره آب
⦁ احداث گلخانه
⦁ اجرای شبکه آب بهداشتی
⦁ اجرای معابر جزایر میانی
⦁ پیست موتور کراس
⦁ اجرای جاده کمربندی
⦁ احداث تقاطع هم‌سطح راه‌آهن
⦁ اجرایی جدول‌گذاری خیابان
⦁ اجرای جاده کمربندی

امکانات شهر پرند

شهر پرند دارای فازهای مختلف است و هر چه در این شهر به سمت فازهای ۵ و ۶ می‌رویم، از خدمات و امکانات شهری کاسته می‌شود. افرادی که در این شهر زندگی می‌کنند بیشتر از کمبود خدمات و امکان

آی پرند بزرگترین املاک پرند در شهر بزرگ پرند می باشد.

بانک مشاغل پرند یکی از قویترین آگهی پرند در شهر بزرگ پرند می باشد.

۵/۵ - (۱۱۵ امتیاز)


بروز رسانی در 1402/07/11

تماس با ما